Cmore lanserar nu en ny hybridtjänst som gör det möjligt för användare med Bas-paketet att streama innehåll från TV4 med reklam. Den nya tjänsten blir en hybrid mellan fri reklam-tv (AVOD) och en streaming-prenumerationstjänst (SVOD). Tjänsten som är den första i sitt slag lokalt i Sverige, finns tillgänglig från och med nu. Cmores bas-paket kostar 109 kr och hybridtjänsten ingår utan extra kostnad.
– Vi är glada över att nu kunna erbjuda TV4:s innehåll i alla våra paket. Det är ett viktigt komplement till vårt starka innehåll av drama och sport som gör att vi verkligen är en tjänst för alla. Det är ett unikt erbjudande där vi kan ge våra kunder tillgång till mer innehåll på en och samma plattform, utan att höja några priser, säger Jens Håkansta, Head of Cmore.
– Reklamaffären är grunden för att samla Sverige framför TV4:s program med nyheter, underhållning, sport och drama. Genom det här nya samarbetet ökar vi den digitala räckvidden och mängden data vi kan erbjuda Sveriges annonsörer, säger Mathias Berg vice vd TV4.
Tips: streama nya dramaserien Frakt på SVT Play.
Tips: här kan du snart jämföra sportpaket
Filmvärlden har alltid dragits till historier om risk. Ett kort som vänds, ett hjul som…
Nu är det inte långt kvar tills årets säsong av Sveriges bästa fotbollsliga drar igång…
De svenska TV-tittarna älskar att bänka sig framför ett spännande äventyr. Många lockas därför till…
Ökenstaden Las Vegas med sina bländande ljus, adrenalinkittlande atmosfär och aura av överdådigt har under…
Dessa filmer med Jamie Lee Curtis har blivit Golden Globe-nomienrade Jamie Lee Curtis är en…
Han fick sitt stora genombrott med boxaren Rocky och fortsatte sedan med nästa succé som…